Onsdag

I måndags kom Sara hit, vi var iväg på Dollarstore på tisdagen (jag som var där i söndags också med Karro), hon ville ha lite rat så vi tog en tripp dit. Sen har vi åkt runt till diverse affärer här i Sollefteå. Idag började jag jobba 9.15 så Sara låg kvar och fortsatte sova då jag gick. Så nu ikväll åker hon hem till Övik igen.. Jobbade ju bara förmiddag så hela dagen har jag pysslat på här hemma, bakat tigerkakan som jag la upp recept på här innan. Den står och väntar på att bli provsmakad! :)
Jag ska åka o hälsa på min fina Linda i Helgum. Lär garanterat bli någon form av spel där ikväll, kortspel skulle jag tro :P Jag älskar att spela kort så det är super kul att jag har nån som också älskar det!
Nej nu ska jag se om kakan svalnat klart snart! :P
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback