Måndag

I helgen har alla julklappar förutom en fixats. Skönt att ha det gjort. :)

Idag har jag kört all in här hemma med julen, lite skrämmande att julpyntet är uppe o de är inte ens december än. Haha.
Jag gillar julen, det är en sån mysigt tid på året. Längtar till myset riktigt sätter igång med glögg, julmusik o hela stämningen. :)
Har varit ledig idag och varit till tandläkaren o sen åkte jag raka spåret till helgum till mamma o pappa. Blev bjuden på middag o sen bar det ut för granhuggning med pappa. Slutade med att vi hittade en liten gran som vi tog en gren av o skalade ner så det bara blev små kvistar. Var många skratt där ute i det kolsvarta mörkret :P Har iaf början på min lilla juldekoration. :)

Nej nu blir det att se lite på tv o sen sova, ska göra mamma sällskap på stan en sväng i morgon. Natti natti.


Oh yes! Ska blogga lika mycket som du julpyntar, all in ;)

2012-12-03 // 23:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback