Onsdag

Oj, jag har inte så mkt att berätta så därför har uppdateringen varit väldigt sällsynt!

I helgen som var så åkte jag med Sofie o Mats till svall, fyndade en till vinterjacka, en vit Everest midjejacka för 374:- , det kallar jag kap! Köpte även en fleese (stavning?) tröja för att kunna ha i vinter om man är ute på några turer o behöver lite extra värme! :) Sen blev det bara lite smått nödvändigt.
Vi var mest där för att Sofie o Mats skulle ha höst/vinterjackor och S hittade en jätte fin höstjacka! :)

Har T hemma nu några dagar denna vecka, tills i morgonbitti iaf, han var ledig i måndags o igår o idag har han utbildning här i Sollefteå så det är ju alldeles ypperligt! :)
I förrgår kväll var jag o T till Helgum när jag slutat jobba, ingen som var hemma där men vi bytte vinterdäck på min bil så nu är jag safe! Kom ju en massa snö igår så det var verkligen i rättan tid. :)

Ikväll ska gamla jobbgänget från Wedins skor/Eurosko ut o äta när jag stängt butiken, ska bli så mysigt! Är så kul när vi äntligen lyckas puzzla ihop en kväll när alla kan. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback