Måndag

Börjar jobba riktigt sent idag, 16.15 och jobbar bara till 18.15.
Sen efter kl 19 ska jag till min underbara vän Sofie och få håret färgat, de behövs verkligen nu..
Har bakat en kladdkaka till henne o mig ikväll, givetvis lchf. Samma som jag nyligen la upp ett recept på. Denna gång använde jag mig av 70% choklad med mintsmak, blir nog as gott!! Gjorde den i en miniform som jag nyligen inhandlat så jag halverade receptet men hade den inne lika länge i ugnen på samma grader, ser likadan ut så vi får väl se ikväll om den är lika god som den förra. :)

Sitter o funderar på vad jag ska slänga ihop för middag innan jag ska iväg o jobba.. Detta ständiga problem med vad man ska äta! :P

Igår var jag o T till Helgum en sväng o sen följde vi med till farmor o fick supergod middag hos henne, som vanligt hade hon typ 5 olika rätter. Att hon orkar alltså :P

Dagens kladdkaka o en bild på farmor från igår :)

 


Jag gjorde med hallonsmak, den var kanongod

Svar: Ja dom är toppen goda med alla smaker som finns på chokladen skulle jag tro :)
Katarina

2012-10-01 // 15:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback