Morotskaka

Jag och lillasyster håller just nu på att baka en "falsk" lchf morotskaka, vi har den i ugnen just nu o Sara sitter och vispar frostingen till en jämn smet. 
Håller tummarna för att den är lika god som den morotskakan jag gjorde förut!
Ska bli spännande o smaka!
Tror mamma o pappa skulle komma förbi sen också så dom får vara testkaniner dom med! :)
 
Igår jobbade jag och hade vår praktikant Mimmi med mig, var rätt mkt folk för att vara helgen innan löning så det flöt på hela dagen. Sen kom Sara igår kväll o har sovit här, vi drack lite gott vin och myste framför tvn.
 
Sålde även Atosen i fredags, skönt att den är borta nu. Hittade en ny bil igår som var helt perfekt men såklart var den såld när pappa ringde på den.. Typiskt! Men men de kommer ju bilar hela tiden så det är ju bara att hålla utkik!
 
Ikväll kommer T hem från jakten igen, var nog sista jakten uppe i Åsele för i år som jag förstod det?! Ska bli kul o se honom på helgerna nu framöver ist :P
 
Nej nu ska vi vänta på att kakan ska bli klar o sen gå på affären.
Tjingeling!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback