LCHF - I butik

Lyckan är total, äntligen har lchf kommit till vår lokala mataffär här i Sollefteå. Bröd, pasta, choklad, bars, shakes. Vilken lycka! Brödet är helt fantastiskt, livet känns komplett igen haha. 
 
Idag jobbade jag förmiddagen och gick sedan hem för att äta lite och plocka undan. Sen ringde Ann-Louise och bjöd in mig på middag hos dom, fick mkt goda biffar! Hade med mig mina lchf makaroner så de var riktigt smarrigt! Sen åkte jag till mamma o pappa där jag har spenderat kvällen.
Mitt stackars hjärta är ute och jobbar för fullt, han har ju jour och har blivit kallad hit till Sollefteå för att det är så mkt fel o det finns inte tillräckligt med personal. Får hoppas på att det kommer en T nerkrypandes i sängen nån gång inatt! :)
 
I morgon är jag ledig o har inte sådär super mkt planerat, ska kanske till Helgum i morgon eftermiddag till Linda, får veta läget i morgon under dagen om hur det blir! :)
 
Nej nu tror jag att jag ska göra mig klar för sängen o se på nån serie eller film.
Btw, Sons har börjat igen!!! Bästa serien ever!!


vilken affär?

2012-09-17 // 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback