LCHF

Ja nu har jag Malin & Jannike börjat köra stenhårt på LCHF, känns mkt bra än så länge, har ju bara gått 2-3 dagar än.
Detta är min andra gång med kostombyte till LCHF och jag fattar inte varför jag släppte det?
Jag mår ju så himla bra av det o framför allt så är jag så mkt piggare o lättare i kroppen.
Men jag tror att det var att sommaren kom o då tappade jag all ork för att fixa med maten, det är rätt mkt jobb med LCHF de går det inte att sticka under stolen med, MEN det är så värt det!
Ett vinnande koncept!
Jag o Malin har precis ätit hallon grädde o lite grovhackade valnötter som kvällsfika, hur gott som helst!
I morgon står det tacogratäng på middag, suverän mat!


woop woop, kör hårt! jag testar också lchf nuoch är ju rätt gröna i ämnet. tacogratäng lät smarrigt, kan du inte skriva receptet sedan? pliiiiiz!

2012-01-11 // 13:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback