Helg

Denna helg har varit en väldigt lugn helg, i fredags så åkte jag o Sara ut till Helgum, jag släppte av henne hos mamma o pappa för att jag skulle hälsa på fina Linda. Sen åkte jag o Sara hem o gjorde lite mat.
Igår lördag så åkte jag ut till mamma o pappa igen för att hjälpa mamma med datorn, senare på eftermiddagen kom äntligen T hem, så vi åt lite mat o degade framför tvn resten av kvällen. Men lyckan av att äntligen få ha honom hemma varade inte så länge, mitt i dagen idag så var det dax igen, då åkte han iväg o jobbade igen o är fortfarande där. Så han kommer nog inte hem förren på torsdag igen. Just nu ligger T:s jobb på min minus lista, har knappt sett karln på 3 veckor typ, har fått ha honom hemma nån natt eller nån dag. Skönt att nästa helg blir lite längre då han går av jouren.
Kärlek!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback