Tisdag

I morse åkte jag till sjukhuset o tog sånna kvinnliga prover, tydligen har jag gått o blivit "gammal" o måste numera göra sånt.. Var ett återbesök så det innehöll inte så värst roliga grejer.. Får nytt besked om proverna om några veckor, känns lagomt kul o gå o oroa sig för dom så länge..
Åkte direkt till Bjästa o mötte upp min underbara T, behövde prata o se honom. Min fina prins som alltid finns där för mig. <3
.
Efter Bjästa turen åkte jag till min fina storasyster Isa o blev bjuden på mat o fick spendera massa tid med min gudson o Nathalie. Fina fina Kev, han är ju bara så go! Han ville först inte alls prata med mig då han nyss hade vaknat men när han väl fått upp humöret så var det minsann bara moster som dög! Älskade goskit!
Sen for jag förbi min fina lillasyster Sara o såg hur hon hade de på jobbet de sista 15 min på jobbet o skjutsade sedan hem henne.
.
Vad vore man utan sin familj egentligen? Det är ju där man har alla byggstenar.
Massor av kärlek till er alla runt omkring mig!
.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback