Onsdag

Idag har det inte blivit många knop gjorda, tvättat städat o donat här hemma. Var o handlade några förnödigheter på affären men mer än så har jag inte gjort. Jo, jag har sett flera avsnitt av The Big Bang Theory, love it!
.
I morgon eftermiddag får jag hit min fina Linda på lite mat o kaffe innan hon skulle fixa håret.
Så det kanske är bäst att dra damsugaren ett varv i lägenheten innan dess.
.
Jag går o väntar på att saker o ting ska lösa sig så vi kan påbörja detta projekt nån gång, än är det inte klart men inom en snar framtid borde väl allt vara fixat.
.
Skotern är iaf påväg tillbaka till firman, som tur var fick vi häva köpet o inte förlorade vi en krona, win win!


Seriöst grynet, det finns inget bättre än big bang. Visst är dom grymma?! :D

2012-02-12 // 21:15:50

Jag märkte det, tror det är något fel på många blogg.se sidor :/ ska vi ses nått snart? :)

2012-02-14 // 10:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback