Middagsbjudning

Har nyss kommit ut o duschen o ska strax göra mig i ordning, måste gå på affären o fixa saker till tsatziki. Ska till min fina fru Linda ikväll, vi ska göra mat o mysa massor. Är så konstigt att vi ses så sällan nu mera, när vi bodde grannar så såg vi varje dag o nu någon enstaka gång i månaden typ. Nä, Helgum är framtiden.
.
Åh det är massa spännande som händer snart, ska bli såå kul! Dock är allt fortfarande hemligt så jag kan inte avslöja något.. Längtar tills dess!!
Nästa vecka kommer bli toppen om saker o ting inte skjuts upp igen, det har inte gått som smort direkt men de är väl så det ska vara antar jag?!
.
Nej nu ska här sminkas o fixas hår.
Later!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback