Helg

Äntligen helg, har jobbat 9.15-15.15 idag o när jag kom hem var jag så trött så jag somnade på soffan i ca 1½ timme.. Sen gjorde jag blomkålsmos och korv till middag, rätt okej "vardagsmat" men man ska inte göra blomkålsmos för ofta då det är lätt att bli less på det.
.
Annars då? Thobias o Katta är påväg hem efter att ha hjälpt Danne att flytta ner till Västerås. Blir nog en lugnt kväll för mig o T, när han väl kommer hem. Är nog minst 4-5 timmar kvar, vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med under tiden?!
.
I morgon fyller mina fina systerdotter 1 år, att det redan gått 1 år sen lilla Nathalie kom? Tiden rusar iväg..
Vi fick besök på jobbet idag, dessa små sötnosar. :) Man blir ju lite hundsjuk kan jag säga...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback