Fredagsmys

Idag kom min T hem kring 3 tiden o överraskade mig, fin fina fina fina prins!
Jag gjorde fläskfilé i ugnen och som han älskade det,
han fick till o med rysningar på armarna.
Det om något borde väl vara bra betyg?!
Men lyckan av att ha honom hemma höll inte i sig länge,
han hann bara äta upp maten och sen iväg o jobba igen.
Han är fortfarande ute o jobbat så jag har fått ha fredagsmys själv,
eller mys o mys.. Har lite ljus tända o ser på Sweet home Alabama.
Hoppas han kommer hem snart igen.
...
I helgen har jag ingenting alls planerat, rätt skönt faktiskt.
Nej nu ska jag fortsätta se på filmen, ha en fin helg!
// K



Haha ookej, ta honom du. Martin blir väl helt knäckt om han inte får ha mig för sig själv! ;)

2011-10-09 // 11:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback