Förkyld

Sen i onsdags så har jag mer eller mindre legat däckad i soffan, förkylningen kom som ett brev på posten då jag vaknade i Docksta hos T. Åkte dit och sov över en natt sen åkte jag hem och över Kramfors så jag kunde gå in på Dollarstore. Hittade lite kraffs hit hem och allt har fått sin plats nu, som om att dom alltid funnits där.
När jag kom hem så däckade jag ner i soffan o sov någon timme och sen dess har huvudet kännts tungt. Idag är jag faktiskt lite piggare i kroppen men hostig o snuvig.
Tur att min T kommer hem i eftermiddag, min klippa.
.
Helgen blir nog lugn, äntligen ska jag o T få lite tid med varandra. Det har varit jakt hela helgerna som varit o de har varit återträff för honom med sina FS19. Så det ska bli skönt!
.
Har ju ganska nyligen startat med LCHF igen, rätt åtstramad variant. Har ju hela sommaren gått till o från med det så jag är lycklig som såg att vågen bara visade nått kilo upp på en hel sommar. Jag har verkligen lärt mig att välja bättre saker än jag gjorde innan. Bara min frukost säger allt, äter 2 hårmackor med massor av pålägg, förr åt jag gärna massa mjukbröd med massa pålägg, vilket säger sig självt att det inte blir så bra. Jag är lite impad av mig själv faktiskt, jag har hållit i LCHF till o från sedan i Mars.
Har ett mål att jag ska försöka att gå ner ca 5 kilo till jul, de är ju realistiskt så om de blir mer så blir jag bara glad! 3 månader kvar till jul, I´ll make it!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback