80 år

Idag fyller min fina farmor 80 år, det kan man inte tro!
Fina fina farmor.
Ska åka med Isa o Peter dit, så klart är dom små pluttarna också med.
Får se om T har någon som helst chans att dyka in där hos farmor
eller om han inte hinner komma hem från jakten.
Det lär vara fullt hus där när vi kommer skulle jag kunna tänka mig.
Alla vi barnbarn har gått ihop och köpt ett presentkort så hon kan
gå o klippa sig o permanenta sig på en frisersalong som hon
alltid annars går till, de tror jag att hon kommer att uppskatta :)
...
Igår var jag i Helgum som sagt, käkade tacogratäng som jag och
pappsen slängde ihop. Blev mkt gott!
Sen kring 19 tiden åkte jag till Karro och så kom även Maria dit,
vi satt och snackade massa skit mest hela kvällen, mkt trevligt!
...
Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning det sista innan skjutsen
kommer o hämta mig.
Tjingeling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback