Fredag

I dag har jag städat hela förmiddagen i princip sen mitt i allt så ringde min ex-granne Linda o ville komma upp på en kopp kaffe. Så hon kom lagomt mitt i städningen o avbröt mig, vi snackade massa skit o tog igen sen sist.
Var super mysigt att få rå om henne själv, var sååå länge sedan sist! Måste snart göras om!!
Så när L skulle åka hem så kom T hem, han var hemma ca 1 timme sen var han tvungen att åka ut o jobba..
Inte ens på helgerna får jag ha honom hemma :P
Var tydligen nån storstörning igen... suck!!
..
I morgon ska jag upp till Rådom på kvällen, Ebenholts spelar så de får man ju verkligen inte missa :)
Ska bli jätte kul, tror dock inte att det kommer bli lika kul som när jag och Lunda var bartenders på Maria & Fredriks bröllopsfest, den festen var hur bra som helst!!
Men bra i vilket fall som helst med tanke på musiken.
..
Är ju marknad i stan i helgen, får väl se om jag kommer dit nått, vore mysigt att strosa runt där med T, men de är ju frågan om han kommer att komma hem nått i helgen utan att behöva sova :P
..
Nej nu ska jag se på tv.
Adjöss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback