...

Nu på morgonen kom en snubbe o bytte ut några grejer i vårt fläktsystem så nu håller jag o T tummarna för att vår elförbrukning ska bli mindre. Har varit dubbelt så mkt el som dragits här mot där vi bott tidigare.
.
Jag funderar på att åka ut till T ikväll, han glömde ju sin dator när han åkte i måndags morse så de har han gnällt över hela veckan :P Så jag kanske ska vara en snäll flickvän o åka med den till honom. Så skulle jag ju kunna passa på att åka genom Kramfors o gå på Dollarstore i morgon då jag åker hem, kolla om de finns nått rat! Haha.
Jag får se hur jag gör helt enlkelt.
.
Hängde med fina K och Johannes igår kväll, myspys!
Blev bjuppad på middag o massa kaffe, fina grejer.
.
Nej lite kaffe på det här så. Tjing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback