Docksta

Igår eftermiddag bestämde jag mig för att åka ut till T, tog min röda pärla och puttrade till Docksta.
Vi gjorde mat och myste framför tvn i stort sett hela kvällen.
Inatt blåste det storm, hela vagnen hade ljud för sig, antennen studdsade på taket och sen var det en dörr inne som stod o slog, kl 4 i morse fick både jag o T nog, han stormade upp o sänkte antennen o jag letade efter dörren som låg o slog så de lät som en vibration.. Suck vad less jag var! :P
Kring 10 tiden vaknade jag och åt frukost, packade ihop mina grejer o åkte hem över Kramfors, passade på att gå in på Dollarstore för att se om dom hade nått roligt rat, såklart hade dom de.
Blåste även storm när jag åkte hem, bilen svajade hit o dit, drygt som bara den.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback