Minus

Jag hade totalt missuppfattat när jag skulle skriva andra provet i matten, jag trodde att detta kapitel hade jag 2 veckor på mig, så på måndag eftermiddag när jag kikade igenom min plan för matten så visade de sig att jag ska skriva provet redan i morgon, så på 5 dagar ska jag ha pluggat in alla nya saker i detta kapitel. Tur att det var ett ganska litet kapitel!! Känns som att jag har lärt mig det jag ska kunna, har suttit ganska många timmar o nu på förmiddagen satt jag o repeterade igen. Gick rätt bra, så de känns skönt!
.
I morse hade jag frukostsällskap, min fina storasyster kom hit o fikade lite med mig. Mysigt att ha någon att sitta ner o äta med, sånt saknar jag då T är borta.
Så nu väntar jag på att min lillasyster ska komma så ska vi åka o besiktiga Kexet, sen ska vi hem till mig igen. Ska göra tacos till middag hade jag tänkt, inget avancerat, bara lite grundgrejer. Gott som tusan är de iaf!
.
Idag har det gått exakt 10 veckor sedan jag började äta efter LCHF, vågen visade till min lycka -7.7 kilo! Schysst effekt av att få äta så mkt gott! Jag är så mkt piggare än förut. Om jag någon dag äter t.ex pasta med nått så får jag så fruktansvärt ont i magen, eller ja över huvudtaget när jag äter kolhydrater så säger magen ifrån. Är det bara i en liten mängd går de bra men äter jag en stor middag med kolhydrater så är den kvällen förstörd om jag säger så. Många pratar om att LCHF är en diet men det är ju inte de, det är bara ett sätt att äta det som våra kroppar skapades för att äta. All naturlig föda vill säga. LCHF for the win!
.
Var och shoppade 3 par shorts igår, jätte fina allihop! Köpte ett par svarta bomulls shorts, ett par svarta jeans shorts med sliten look o ett par blå slitna shorts. Tur man fick lite pengar då jag fyllde år så jag kunde uppdatera sommargarderoben lite. Fick ju även jätte fina kläder av T som jag fick peka ut i födelsedagspresent, 3 linnen o 2 spetts"toppar". Jätte fina. 2-3 linnen till så sen känner jag att garderoben är ganska laddad till denna sommar, så skön känsla! Inte ofta man känner så.
.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback