Tapetsering

Idag har hela dagen i princip gått åt att tapetsera hallen, för att vara nybörjare så måste jag säga att vi var nästan proffs! Haha ;)'
Vi började någon gång efter kl 11 och blev klara vid halv 5 typ. Är ju inte så stor yta men de tar längre tid än man trott, men de är väl så innan man fått in de rätta teknikerna.
Så nu ikväll så satte jag upp en dekor på toadörren, blev riktigt fint faktiskt! Kul när man kan göra lite som man vill med mönster o former.
När jag ändå var inne i stimmet satte jag även upp en dekor på den nytapetserade väggen bredvid toan. Blev super om jag själv får säga det. ;)
Så nu är det bara golvet som ska läggas i hallen sen är den klar.
Bara köket kvar sen då. Kommer bli super fint!
.
Nej nu ska jag göra mig redo för sängen.
Sleep tight!
.
.
Toadörren
.
Väggen i hallen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback