Sundsvall

Idag började min dag alldeles för tidigt för mitt eget bästa, vid 7 närmare bestämt, men det gick bra iaf.
Jag pappa o mamma brummade ner till Sundsvall vid kl 8, käkade frukost på Ikea o sen strosade vi där inne, köpte lite hyllor,  en kökslampa, blomma, rullgardin, fina glasburkar och mer små saker.
Sen köpte mina underbara föräldrar en diskmaskin till mig, kan man ha bättre föräldrar än mig? Nej jag tror inte det! Dom är bäst! <3
.
Medans vi var i Svall så tapetserade T klart köket, gissa om det blev fint!! Jag älskar det, tapeterna är sååå underbara! I morgon ska vi lägga golv, så sen är det ju bara småfix kvar. Längtar tills det ser ut som att folk faktiskt bor här, just nu är det som en enda soptipp känns det som. Ligger grejer precis överallt, vart man än ska så måste man endera sicksacka för att komma fram eller flytta på grejer. Så irriterande så jag går i taket.
Men snart så, snart kommer de bli såååå bra!!
.
Nej nu ska jag göra mig klar för sängen, är så trött.
.
Jo just ja, för övrigt så har dom gjort en Low Carb hamburgare på MAX, där käkade vi idag o den var verkligen super god! Passar ju mig hur bra som helst :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback