LCHF

I morse började jag med en promenad i det fina vädret, dock blåste det spik! Var en hemsk motvind där ett tag.
Får hoppas att de är bättre i morgon, då tror jag att det blir ett varv runt hågestaön, ja det blir bra de.
.
Bestämde mig för att börja äta efter lchf nu, gjorde en kycklinggratäng till middag med sallad till, blev super gott. Enda jag känner som är lite knepigt är frukosten, vet inte riktigt vad jag ska äta då. Man brukar ju bre sina mackor o sen bli nöjd med de men nu gäller det att tänka om, mer proteiner o fett. Ägg ska det bli iaf men sen måste man ju äta nått mer än det, ja vi får se vad det blir för något.
Det fina med lchf är ju alla goda såser o ostar man äter, det är värt mkt då det är nått jag älskar!


Lillemor äter LCHF sen flera år, fråga henne om tips på mat vettja =)

2011-03-03 // 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback