Huslig

I morse efter frukosten så gick jag o inhandlade lite mer varor, sen jag kom hem har jag hållit på i köket. Gjorde cocosbräck först, i den var det bara cocos 86% mörk choklad grädde och smör, gick på typ 5-10 min att göra den. Sen var det bara in i kylen för att stelna, längtar tills den är klar så man kan smaka den.
Sen gjorde jag pizzasallad o det gick ju också jätte snabbt då man rev vitkålen i matberedaren, den ska ju dock stå i ett dygn helst innan man äter den så det får dra riktigt. Så nu gjorde jag precis tomatsås till pizza, skit smidig o god! Ska göra pizza degen senare men då har jag iaf tomatsåsen klar, mumsigt!
Allt är LCHF och det känns som att det går bra hittils, gäller bara att välja det som är bättre.
.
Igår var vi ute och åt med Patrik & Annelie på City, då tog jag en kebabsallad med bea. Hur gott som helst och framförallt LCHF vänligt, kunde inte bli bättre! :)
Sen när vi ätit så for vi upp till P & A och åt efterrätt, kikade på tv och bara tog det lugnt.
När vi skulle hem så gick jag och T förbi på Planvägen och hämtade upp några papper och sen gick vi hem ganska direkt. Var en lugn o skön kväll! :)
.
Nej nu ska jag se om jag hittar nått mer som man kan baka/laga, är man inne i stimmet så är det bara att passa på och fortsätta! Tur att man är arbetslös på det sättet, de går ganska mkt tid åt att göra denna mat men har man bara lite framförhållning så ska det gå minst lika bra! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback