Golvläggning

Igår så la vi klart golvet i hallen, blev suuuuperfint! Idag är det bara lister längs golvet och dörrar som ska upp, sen är hallen faktiskt klar! Ska ju så klart upp med en spegel och annat men de fixar vi under dagen. Såå skönt att veta att det är klart, bara köket kvar sen. Fick ett superbra tips av Madde och Sebastian igår, ist för att kakla om finns de nått man sätter ovanpå kaklet genom friktion. Det ska vi kolla upp. :)
.
Mitt i allt igår så började diskmaskinen att läka som ett såll, var en swimingpool i köket.. Klart att det alltid ska jävlas med något, ingenting ska gå förbi smärtfritt. Blir så less!!
.
Jag vill ha en liten fotölj med ett litet sött bord till vardagsrummet, det blev så tomt på ena sidan nu när vi äntligen fick upp alla saker i förrådet. Kom på nu att jag har en slags fotölj men den är ganska hård, aja får se vad det blir.
.
Nej nu ska jag göra lite frukost o sen väcka upp T.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback