Tisdag

Var ett tag sedan jag bloggade men de händer inte så jätte mycket just nu så därav dåligt med uppdateringar.
.
Helgen som var så hände det inte allt för mkt, jag och T var mest hemma o bara tog de lugnt, var upp en sväng på Planvägen o hälsade på. Det var nog det enda vi verkligen tog oss för, tror jag?!
Nej just ja, Ann-Louise o min älskade Kev kom på besök i söndags o sen slöt även Peter upp, vi var ut o åt. Kevin for runt som en vilding på uteserveringen men det gick ju bra det med :P Haha.
.
Idag har jag fikat med några gamla arbetskamrater, super mysigt! Händer alldeles för sällan men de blir väl lätt så när alla har sina olika liv. Vi är en sarlig blandning iaf :P
Lunda sov även hos mig inatt, vi tyckte lite synd om varandra o sen nördade vi mest. Det är vi ganska duktiga på skulle jag vilja påstå, haha.
.
Snart är det midsommar och jag har självklart lyckats dra på mig en förkylning, jag förstår inte hur jag lyckas tajma det så bra?! Suck! Känns som att varje gång det är nått speciellt så ska jag bli sjuk, tröttsamt!
Kommer bli en super midsommarhelg tror jag iaf, Omsjö med massa underbart folk!
Vi blir verkligen en hel hög, så kul!!!
Vad ska ni göra på midsommar? :)
.
Nej nu ska jag fortsätta se på tv, ha en fin kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback