Sommarstuga

Helgen spenderade i min familjs sommarstuga med Thobias Linda o Tobbe. Jag och T åkte upp på fredagkväll o var där vid 9 tiden, han klippte gräs o jag donade på lite inne o löste lite korssord. Myggorna o knotten höll på att ta kål på T medans han försökte få liv i gräsklipparen men när den gick igång blev de lite bättre, tror jag?! Iaf så blev det en ganska tidig kväll för oss, la oss vid halv 12.
Lördagen så kom L & T upp vid 11 tiden. Vädret var helt fantastiskt, ca 30 grader ute o i vattnet lite över 20 så vi rodde ut båten o hoppade i ute i sjön. Skönt att svalka sig lite. Sen grillades det kött som vi käkade till middag.
På kvällen kom även Sara upp en sväng o hon jag o Linda spelade lite Gin Rummy.
Söndag åkte vi hem så vi var hemma kring 12 tiden, så man fick lite tid av helgen kvar ändå.
.
Finns inget finare ställe att vara på än där uppe, jag älskar lugnet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback