Fest

Igår vad jag och Lunda bartenders på en bröllopsfest i Rådom, ack så kul vi hade!! Ebenholt Slappers spelade för oss hela kvällen, mkt bra musik! Halv 6 i morse damp jag ner i sängen, det kallar jag fest! Hade så himla roligt konstant hela kvällen/natten/morgonen. Jag och L dansade lös bakom bardisken, hade super skoj!
Tack Maria o Fredrik för att vi fick ta del av er dag!
.
Jag sov 5 timmar nu i morse och sen åkte jag o Karro på vårmarknaden o njöt i det härliga vädret. Jätte mysigt, sen när jag kom hem så degade jag framför tvn lite o sen gjorde tröttheten sitt, somnade i 2 timmar o vaknade för inte för länge sedan. Så det var bara att kliva upp o göra sig lite middag.
T har varit borta hela dagen igår o idag o jobbat, känns som det var evigheter sen man umgicks även fast de inte var de, haha.
Hoppas han kommer hem snart! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback