.

Det har hänt lite grejer sen senast.
Midsommar firades i Omsjö som sagt, supermysigt med alla underbara människor runt omkring. Jag T Lunda Tobbe Danne o Isa hyrde en stuga o den var toppen. Stor o hade allt man behövde.
Det lektes lekar och blev en heldel surr o god mat.
Jag var dock hängig som bara den på självaste midsommaraftons kvällen vilket var mindre roligt.. Men men jag hade mycket mysigt där uppe! :) Jag bodde i min filt i princip då jag tyckte det var lite väl kallt ute.
.
I måndags så fixade jag Malins hår, satte i nytt hår på henne. Blev jätte fint med nya färgerna på henne :)
Tisdags var det jag som skulle klippas och nog blev det klippt alltid, har superkort på sidorna. Skönt som bara den nu när det är så gräsligt varmt ute.
Igår var jag i Helgum i stort sett hela dagen, sen på kvällen åkte jag ner till Linda o Patrik, surrade lite sen åkte jag och L på bilbingo i forsmo, ngen av oss vann någonting.. Men mysigt att umgås lite med L, var länge sedan sist!
Idag tänkte jag gå till Ann-Louise o Kev men jag håller på att hosta ihjäl mig snart känns de som, jäkla förkylning som aldrig ger sig!
.
I helgen så har jag och T ingenting planerat, kanske blir en sväng till L & P, vi får se hur det ser ut :)
Vi tar det som det kommer tror jag, om T inte planerat nått vill säga.
.
Lite hostmedicin på det här så...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback