30 grader

Idag har det varit varmt alltså, 30 grader i skuggan, kan inte ens tänka mig hur mkt de var i solen!
Har varit i helgum där T och pappa badade i poolen, jag badade benen bara :P Haha. Sen när vi ätit lite glass där åkte vi ner till Tobbe där även min Lunda var o sen kom Henke förbi.
.
Lunda sov hos mig inatt, vi höll på o färga mitt hår igårkväll till typ halv 12 tror jag, sjukt länge iaf. Blekte det två ggr o sen la vi i rött, då menar jag RÖTT! Blev knallröd så det löste vi med att i morse gå o köpa en mörkare rödfärg. Så mitt hår fick stå ut med 4 färgningar/blekningar på typ 12 timmar, stackars hår. Men nu så, nu är det bra! :)
Min L är bäst! <3
.
I helgen ska jag T Lunda o Tobbe åka upp till världens mest avslappnande ställe. Vår sommarstuga, så himla mysigt ställe, längtar redan efter lugnet. Hoppas vädret stämmer som det ser ut nu, 28 grader ska det vara minst, vore helt underbart att kunna hoppa i vattnet o svalka av sig i hettan. Ska bli mys!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback