Lunch

Sitter just nu i en lokal och väntar på att lunchen ska ta slut med Malin, vi går en starta eget kurs just nu. Vi är inne på andra dagen och min bakdel värker av de hårda stolarna. Det babblas som aldrig förr, vet inte om man kommer ta in hälften av allt som sägs. Samtidigt så vet man väldigt mkt av detta redan sedan man gick Handels.
.
Ikväll hoppas jag på det bästa, hemligheten är ett steg till mot att närma sig. Jag hoppas hoppas hoppas att det går i lås, borde inte vara några som helst problem men man vet ju aldrig. Kan ju dyka upp saker mitt i allt, vore inte första gången någonting skulle sätta stopp för något man vill. Men jag håller tummarna o tror att det kommer bli skit bra! :)
.
4 veckor känns som en väldigt lång tid just nu, hoppas detta går fort..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback