Fest

Har precis gjort mig i ordning för fest, väntar på att Karro ska höra av sig så ska vi åka upp till Niklas där grabbsen sitter o ser på hockey just nu. Blir förfest där o sen bär det nog av tidigt till stan, vi ska på Valvet som har bartömning ikväll. Jag tror o hoppas på att det kommer bli en helt fantastisk kväll! :) Jag o Karro brukar klara oss väldigt bra tillsammans på fester, det blir liksom alltid kul när hon o jag är med varandra. Sofie saknas dock, vi är ju den bästa party kombon ;)
.
.
Nej nu ska jag ta på mig lite smycken.
Ha en fin kväll alla! :)


Hoppas vi syns vännen, vi ska på samma ställe!!

2011-01-29 // 18:08:36

Aah vad skoj :) Då godkänner jag inte din kommentar heller, för säkerhets skull :)

Men då måste jag ju fråga, hur har det gått?

Hur har det gått med jobb för er förresten? Har det löst sig för er med något?

Jo det är bra med oss! Jag har väl lite svårt att släppa allt som hänt under året, men man ska väl bara komma tillbaka till verkligen antar jag :)



Kram!

2011-01-30 // 17:22:35

Aah vad skoj :) Då godkänner jag inte din kommentar heller, för säkerhets skull :)

Men då måste jag ju fråga, hur har det gått?

Hur har det gått med jobb för er förresten? Har det löst sig för er med något?

Jo det är bra med oss! Jag har väl lite svårt att släppa allt som hänt under året, men man ska väl bara komma tillbaka till verkligen antar jag :)



Kram!

2011-01-30 // 17:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback