2011

Ja då var det nytt år då, vi firade ju som sagt nyår hos grannarna. En mkt fin kväll, dock var jag så jäkla hes så jag hade de kämpigt för att folk skulle höra vad jag sa. Vi gick hem vid 1 tiden, min förkylning var inte okej alls.
.
Idag är T ute o jagar med sin farfar, så kul att dom har det bandet till varandra.
Jag är hemma o är sjuk från jobbet, så trött på att vara förkyld nu, att de aldrig kan ge sig? Denna omgång av förkylning har varit bak o fram, jag brukar bli snorig först o sen hosta osv, men denna gång var de tvärtom. Skit konstigt...
Jobbigt att sjukanmäla sig från jobbet med, nu såhär då de är sista rycket där.. Men ja vad gör man? Jag kan inte stå o hosta o snora på kunderna, som knappt hör vad jag säger i vanliga fall :P
.
.
Nä nu ska jag se om de finns något bra att se på tv.
Bye



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback