Yrkeschafför

Idag var jag o M och gjorde en ansökan till yrkeschafför, kan bli lite utmanande och spännande mot vad man pysslat med förut. En utmaning som jag tror kan bli super bra! Nu är det bara att hålla tummarna för att jag blir en av de 8 som får gå den utbildningen. Hoppas!!!
.
I helgen är det ganska så lugnt planerat, T gjorde super god middag åt oss ikväll, klyftpotatis med korv/kött o svampsås, smarrigt värre!
I morgon så har vi inte speciellt mkt planerat under dagen, mest bara ta de lugnt ett tag för att sedan åka till Annelie o Patrik på kvällen.
På söndag fyller min lilla pappa år, så då ska vi väl dit och fika lite.
Skönt när de inte är så himla mkt planerat hela tiden.
.
Nej nu kom Tobbe så vi ska äta blåbärspaj.
Jag och Tobbarna, en typisk fredagskväll :P Haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback