Vackra lördag

Idag är det otroligt fint väder ute, solen skiner som aldrig förr.. Hade varit underbart att vara ute om de hade varit lite varmare än -25, i morse så var det -28 då jag klev upp. Inte nådigt!
.
T sitter o spelar NHL på sitt tv-spel och jag kikar runt på massa heminredningssidor, finns så mkt fint!! Varför är man inte stenrik för? Hade varit skönt att vara de för någon dag eller 2, tänk allt fint man hade kunnat köpa.. Jaja drömmarna är många.
.
Ikväll ska vi till Långsele o hälsa på min älskade Lunda, som jag har saknat henne!! Min absoluta favorit, finns ingen finare än henne. <3 Vi är som piff o puff, vi hör ihop helt enkelt! Även fast det har gått över 1 månad sedan vi sågs så är det precis som att vi tar vid där vi slutade när vi ses. Hon är helt underbar, big love!!
.
Skulle ju köra med skoter idag men tillslut insåg vår ledare att de var lite för kallt för det så det blev uppskjutet till i morgon ist, både bra o dåligt. Har ju gått o väntat på denna dag hela veckan, så jag ska inte sticka under stolen om att besvikelsen var total! Men men vad gör man!? Bara att bita ihop o hoppas på att de kommer vara lika fint väder i morgon fast lite varmare.
.
Nej nu ska jag packa, hur kommer det sig att det aldrig tar slut?
Ha en skön helg alla! :)


Du är fantastisk gumman! Satt och funderade lite på bussen imorse. Jag började tänka på vad jag ska säga när jag ska hålla tal på ditt bröllop och när jag satt där och tänkte på allt vi har varit med om så blev jag nästan ledsen! Eller glad. Äh, du förstår vad jag menar :)



Önskar att vi bodde närmare, saknar dig som bara den <3 Du är min finaste i hela världen!! Älskar dig gumman!

2011-02-22 // 00:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback