Potatismos

Ja knepigare potatismos har jag nog aldrig ätit, jag ringer T när jag är påväg hem från kursen o säger att han kan börja laga maten. Potatismos med falukorv, när jag kliver innanför dörren säger han att han missat en grej, han hade hackat upp potatisen i små bitar för att de skulle gå fortare att koka dom, MEN han hade glömt att skala dom... Ni kan ju tänka er konsistensen i moset, först lent o gott sen helt plötsligt nått segt mellan tänderna.. Jaja han lär ju inte göra om det igen, förhoppningsvis! :P
.
Har även inhandlat 15 flyttkartonger idag, 300:- roliga saker att lägga pengarna på.. not! Men dom behövs ju så de är inte så mkt att göra nått åt.
.
Love you!


Hahaha har du glömt när din pappa gjorde potatismos, det måste ha varit värre. :P

2011-02-10 // 13:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback