Förkyld

Jahapp då har man dragit på sig en förkylning igen då, är väl kanske inte så konstigt då hälften av sveriges befolkning är det just nu.. Så drygt!!
.
Idag blev dagen inte riktigt som man trott.. Aldrig roligt sånt här, helt omöjligt att kunna förbereda sig på något sånt här.. Jag beklagar sorgen till er alla anhöriga, jag vet precis hur det är! Förlorade min mormor för inte allt för många månader sedan, var allt annat än lätt.. Men det är något man måste gå igenom så småning om, tyvärr, och det blir bättre även om det känns hopplöst i början. Kramar till er!
.
Allt är klart med flytten nu, har fått besked av fastighets-styrelsen, vi får flytta in! 2 veckor kvar precis idag, ska bli såå underbart med den nya lägenheten! Framför allt så har vi så nära till dels T:s familj och min älskade storasysters familj, kommer bli massa mys framöver! :)
Har gjort adressändring och fixat flytt av elen, så det mesta i pappersväg är klart, vad jag vet iaf :P
Kommer sakna närheten till alla mina vänner här i Holjum men det är inte långt i mellan, har jag åkt dessa mil till o från stan varje dag i stort sett 1 år så kan man lätt köra dessa mil någon gång i veckan med! :)
.
Sista veckan på starta eget kursen nästa vecka, så de vore skönt om jag blev frisk riktigt fort så jag slipper missa en massa av det lilla som är kvar.
.
Beställde "Älskade krig" i veckan, har hört att det ska vara en toppen bok så jag tvekade inte en sekund att klicka hem den. Ska bli spännande att läsa den, utspelar sig i Irak i krig, tur att jag inte hade fått nys om boken medans min T var i Afghanistan, kan tänka mig att det kommer fällas en o annan tår medans jag läser den.
Ska snart ta o göra mig redo för sängen så jag kan dyka ner i boken o börja på den, jag är rädd att när man väl börjat läsa den så kommer det vara svårt att släppa den. :P
.
Ha en underbar helg! :)
.
Kärlek på hög nivå! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback