Flytt

Ja nu är vi inflyttade i nya lägenheten och det mesta är klart, vi var först 6 st som bar och vi tömde 2 släp och 3 bilar på saker under ca 1-1½ timme, sen åkte karlarna till Helgum o fyllde på med mera. Peter slöt upp och så var de nya tömt på under 1 timme, vid 2 tiden var allting i lägenheten och alla samlades i köket för fika, 6 trappor fick alla att bli slut av allt kutande.
.
Vi vill tacka min pappa (Sture) Lennart Danne Karro Peter och min mamma (Bernice) som kom upp med fika, och självklart Guniris som fixade middag till oss så vi slapp laga mat i röran. Tusen tack allihopa det var guld värt! <3
.
.
Idag ska jag och T åka till Helgum och flyttstäda ur den lägenheten, kommer nog gå ganska fort iaf, jag torkade ur alla köksskåp o skåp över huvudtaget medand vi packade grejer. Så det är bara golv och lister kvar egentligen, finns några grejer kvar ute i boden sa T så dom ska vi komma ihåg att ta med.
.
Nej nu ska jag äta frukost och surfa lite till innan jag ska väcka upp min sömntuta.
Ha det fint!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback