.

Börjar äntligen se ljuset i tunneln av min förkylning, dock verkar den segdragen.. På vintrarna är jag mer förkyld än frisk, är samma sak varje år! Blir så less..
Har varit hemma nu måndag tisdag o idag, i morgon ska jag på kursen igen. Är bara 2 dagar kvar av den, skönt samtidigt som de kommer bli tråkigt att inte ha nått att gå till. Samtidigt så tror jag att nästa vecka kommer pinna på bra ändå, ska ju flyttpackas o städas, vi får hämta nyckeln till nya lägenheten på fredag nästa vecka, lääängtar!!!
.
2/4 klar av skoterkursen, i morgon är det hjärt och lungräddning som ska göras, sen är det bara lördag kvar. Sen ska jag förhoppningsvis ha kortet i handen :) Kommer bli najs!
.
Har hittat precis hur jag vill göra om vårt nya kök i lägenheten, det kommer bli sååå fint! Sen är det ju bara den lilla grejen, pengar att göra det också.. Men men de kommer väl de med så småning om :)
.
Nu ska jag fortsätta se på Fuskbyggarna och sen hoppa in i duschen o slänga mig i sängen för att sova.
Natti natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback