Tisdag

Idag började dagen mkt lugnt, hade inte mkt för mig. Gick o påtade på lite här hemma o grejade.
Vid 4 mötte jag upp Karro på Konsum o hjälpte henne att handla lite basvaror, hon har ju äntligen flyttat in till stan. Sedan åkte vi till henne och började styra upp skutan, sen kom även Sofie o Kingen. Börjar se riktigt bra ut hemma hos K nu, saknas lite möbler bara o lite grejer på väggarna. Riktigt mysig lägenhet!
När klockan var 19.45 så kom jag o Sofie på att vi behövde handla mat så vi brände upp på Remsle i min röda pärla, vi var där 6 min innan stängning o stod i kassan 2 min innan stängning så de gjorde vi riktigt bra :P
Sen skjutsade jag hem henne o nu sitter jag hemma o glor på Hell's kitchen.
Får sån lust att göra om här hemma när man ser Karro hålla på hemma hos henne, jag vill köpa massa nya fina möbler, vet massor som jag vill ha.. Varför är man inte gjord av pengar för?!
.
I morgon ska jag mysa med Ann-Louise o min prins Kev, var ett tag sen så det ska bli toppen!
Sen ska jag nog försöka ta mig i kragen o städa här, de behövs!!
.
Nej nu ska jag tända lite ljus o mysa ner mig i soffan.
Take care!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback