Onsdag

Har inte så mkt att blogga om längre, händer inte allt för mkt under mina dagar.. Umgås med lite vänner när tiden passar, grejar på här hemma, sen är det inte så super mkt annat som händer.
Är galet less på att gå hemma iaf, håller på att klättra på väggarna.. Såå tråkigt att inte ha nått att gå till på dagarna, att man kan sakna så mkt att ha ett jobb!
Är så glad för Thobias skull som äntligen fått jobb inom det han vill, så roligt! Mindre kul är det att han är borta hela veckorna men han kommer ju hem på helgerna iaf så de är ju en klar förbättring sedan Afghanistan :P Haha.
Jag har det så mkt häldre såhär än så som vi hade det förra året, detta är ju hur bra som helst. Nu kan vi ju prata varje dag och bara att kunna ringa varandra när det är nått utan en massa bök hit o dit, en klar förbättring!!
.
Längtar till den dagen då jag är utbildad och har fått jobb och att T har fått sitt drömjobb på samma ort så vi kan skaffa hus o känna den fasta o stabila vardagen, inte ständigt ha ett flackande runt om i landet. Det kommer bli toppen tillslut :)
.
Idag har jag tränat lite o sen har jag bakat och suttit o kollat runt på lite mer utbildningar, har hittat en som vore toppen tror jag, dock är den i Umeå, men den är ju bara i 1½ år så det skulle ju kunna gå. En tredjedel av utbildningen var LIA tror jag och då kan man ju åka hem o ha den här isf, få in foten osv. Vet inte än när nästa programstart börjar men jag håller utkik.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback