Fredag

Oj vad länge sedan jag skrev sist.
Har iaf varit ganska full rulle den senaste tiden känns de som, vi har bla köpt en husvagn som vi var o testcampade i förra helgen uppe i Omsjö, var hur mysigt som helst! Tråkigt bara att nu är ju den säsongen slut för i år och att vi köpte den så sent men den är ju till för att T ska bo i den borta på jobb så den får man ju inte se rök av förren nästa sommar då jag tänker tvinga ut honom på campingsemester ;)
.
Denna vecka har gått super fort, har umgåts med folk hela tiden så det har rullat på fort. Min L sov hos mig i två nätter, så numera är hon min låtsas sambo! Vi ska ju åka upp till Umeå nästa helg, hon börjar skolan på måndag o behövde någon som skjutsade upp henne med all packning. Kommer nog bli super mysigt skulle jag tro, gå lite på stan och kanske hitta några nya sköna höstkläder, skulle inte sitta helt fel faktiskt! Men det vet jag inte riktigt hur jag skulle ha råd med faktiskt så de får nog utebli med några större utsvävningar :P
.
Var och myste med lilla Johannes och Karro igår. Han har ju blivit så stor redan den lilla krabaten, tiden går så himla fort! Sötnöten där, så himla go o snäll!
Efteråt åkte jag till Lunda och hängde där några timmar sen åkte jag hem såg på The Unit, baaah så bra serie så man kan smälla av!! Bara några avsnitt kvar nu på sista säsongen, vill inte att det ska ta slut!
.
Nej nu ska jag ta och vika ihop all tvätt som hänger lite var stans i lägenheten.
Ha en fin helg ni alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback