Tisdag

Idag åkte jag T och Karro till Kramfors, T var på skroten o fixade någon bildel, jag och Karro gick på Dollarstore o strosade på. Hittade lite smått o gott, eller lite rat som Karro H skulle säga, right babe? ;)
.
Ikväll har jag och T varit uppe på planvägen, hälsat på lite och pratat om Omsjö. Känns bra! Vore himla roligt :)
.
Har bokat tid med en syo uppe på Nipan, tänkte läsa upp några betyg och läsa nått nytt ämne. Kommer behövas om jag ska komma in på Socionom, har ju även sökt en utbildning mot Umeå/Skellefteå. Håller alla tummar jag kan. Vore så skönt att ha nått att sikta emot.
.
Saknar mitt hjärta, min Lunda! <3


Saknar dig med min gorumpa <3

2011-04-05 // 23:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback