April

Det har varit dåligt med uppdateringar den senaste tiden, har haft annat för mig så jag har inte haft någon lust.
Jag har hunnit fylla 23 år och fått en massa gratulationer o uppvaktning av familj o vänner.
Fick mestadels pengar, vilket alltid är nyttigt! Ska lägga undan allt o spara ihop så jag kan köpa en symaskin. Det är något jag länge velat ha men inte har prioriterat. Så nu ska jag spara ihop till en. :)
.
Har börjat läsa matte B och Lunda mitt hjärta har agerat lärare åt mig, helt underbar!
Om ca 1 vecka borde jag avlägga mitt första prov så jag hoppas att jag klarar det, ska ha läst matte B kursen till den 21 juni. På 9 veckor ska den vara avklarad, håll tummarna för mig!
.
Just nu är jag bara hemma en snabbis, var hos tandläkaren i morse och allt såg bra ut, skönt!!!
Vid kl 1 ska jag upp o ha mattelektion så jag hoppas att jag får klarhet i saker o ting.
Sen ska jag på AF o lämna in mitt cv så det ska granskas tydligen. Spännande!
.
På sista april ska vi upp till Västby som vanligt o sedan har jag ingen aning om vad det blir, känns alldeles för kallt att sitta utomhus hela kvällen så vi får väl se vad det blir.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback