5½ vecka

Ganska fin effekt av LCHF i 5½ vecka, ställde mig på vågen i morse och den visade -5 kg, helt okej för mig! :D
Att man kan äta o må så gott plus att gå ner i vikt, det är ju helt fantastiskt!
Jag ser det mer som att ändra livsstil än som alla andra tror, dom tror att jag bantar. Det gör jag inte o jag är så innerligt trött på att höra det.. "bantar du?" "varför tränar du inte ist och äter nyttigare mat"
Jag får spunk på alla dessa kommentarer av folk som tror att dom vet så himla bra jämt. Suck!!
Jag lever o mår gott, jag äter det våra kroppar var ämnade att äta. That's it!
.
Är hos mamma o pappa just nu, T och pappa har fixat med bilen och vi ska äta middag här. Sen i eftermiddag ska vi hälsa på Linda och Patrik så dom får igen sin slipmokagäng :P
.
Nej nu ska jag ta och vara lite social med dom andra här.
Tjingeling.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback