Torsdag = Helg!

Så skönt, nu har jag helg för denna vecka.
.
Ikväll har jag umgåts med underbara Karro, vi har ätit mat o efterrätt så de stod ut genom öronen, på mig iaf. K verkar kunna kränga hur mkt som helst just nu hihi. Så har vi även kikat på idol o surrat en massa.
.
I morgon ska jag på babybad med lilla Kev Ann-Louise o Peter, mysigt värre! Sen ska jag möta upp K på stan o så ska vi strosa runt. Vid 16 tiden ska jag vara barnvakt till lille Damien, bäst för honom att han inte gör nr 2 medans jag väntar på att Johanna ska komma hem :P Haha.
Sen på kvällen har jag inget planerat men de lär bli lugnt bara :)


haha, ja då får udu nog flytta ner här till mig :)

det tar nog ett tag tills det bli minusgrader på natten här.



Tack så mycket :)

Ja det är fortfarande helt underbart! Jag går runt och ler hela tiden. mmmm :)



Vad ska du hitta på med i helgen? Nu när du är lite lång ledig och alls, fuskis :P haha :)



Kram



2010-10-01 // 09:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback