Torsdag

Sitter just nu och kikar på Idol, saknar att ha min T bredvid mig. Han skulle bara sitta o klaga på hur dåligt det är, han skulle vilja slå över o se på något annat. Jag skulle envisas om att nej jag ska se detta o så skulle de hålla på ett tag. Bara en sån sak saknar jag, att ha honom här som en gnällis. Kom hem min babe!
.
Fick veta tidigare idag vad jag ska få i lön i morgon så jag o mamma åkte en sväng till stan o inhandlade lite mat. Så råkade jag visst klicka hem några klädesplagg från HM nyss. Men det var välbehövligt, så de så! Längtar redan tills det kommer, men ett par leggings kommer inte förren v47 o en skjorta v41, de är lite det som är tråkigt med HM, de har ganska ofta sena leveranstider. Men väntar man på nått gott..
.
20 dagar tills min T kommer hem nu! Cant wait..
.
I morgon ska jag träffa min storasyster Ann-Louise och mitt lillhjärta Kevin <3 Vi ska mötas på Hullsta och ta en fika på Westerlunds innan jag ska på jobbet vid 11.45. Jag ska hjälpa till att förbereda fiskedammen som vi ska ha på lördag :)
Tjing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback