Tisdag

Min hosta håller på att ta knäcken på mig, halsen känns som ett enda stort sår.. Så jobbigt när man bara hostar o hostar hela tiden, man kan knappt säga ett ord för då kommer en hostattack, suck!
.
Min T ringde ikväll men linjen var så himla dålig så jag fick väl 10 sekunder kanske.. Var länge sen vi pratade nu, alltid nått som står ivägen för att vi ska kunna uppdatera varandra.. Det gillas inte! Tycker han kan ta och komma hem nu, det är 22 dagar kvar och det känns som en hel evighet faktiskt.
.
Ja vad har jag gjort idag då? Jag har ätit frukost, hämtat posten, ätit lite kladdkaka, sett på tv, gjort om bloggen, ätit middag, kört 2 tvättmaskiner, sett mer på tv o nu sitter jag här. Inte mkt gjort kan jag säga, men så ska det väl vara då man är sjuk?!
.
Sesam håller på att driva mig till vansinne, han passar på att hoppa upp i soffan på nätterna och klöser i den, jag blir galen på honom! Jag hör ju inte honom på nätterna heller så jag har ju ingen chans att hindra honom från att göra det heller och inte har jag någon dörr in till vardagsrummet heller så jag kan inte stänga honom ute heller.. Någon som har något bra tips för att få en katt att inte alls tycka om en härlig tygsoffa att klösa i? Jag har en spey som man ska spruta på men den ska man använda dagligen och den verkar inte funka! Tips någon? Vad gör jag? Gaah!
.
Nej nu ska jag kika på lite mer tv och sen sova.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback