Söndag

Idag har jag haft en riktig söndag, de betyder att man bara slappar o gör så lite som möjligt. Det jag har gjort är att rösta o sen har jag bara befunnit mig hemma o lagat mat o slappat i soffan. Sara följde med en sväng efter att vi röstat så hon smakade Indisk falukorvsgryta som jag gjorde o hon verkade tycka det var jätte gott. Det ska jag testa på T också då han kommer hem, tror han kommer gilla det med.
.
T borde vara hemma o ta hand om mig nu då jag är sjuk, är så jobbigt att vara förkyld. Man orkar inte nått i princip, att bara kliva upp i sängen är ett projekt på morgonen o hämta mer näsdukar eller halstabletter. Nej jag röstar NEJ för Affe just nu, han borde vara hemma med mig! Så de så.
.
24 dagar innan han är hemma igen, känns som en evighet faktiskt! Det är ju massa dagar kvar o när jag är sjuk o hemma från jobbet så går dagarna sååå segt!
Fast nej, jag ska  banne mig vara hemma o kurera mig, jag vet hur dåligt jag kommer prestera på jobbet om jag skulle gå såhär, det är lika bra att vara hemma o bli frisk ist. Så i morgon ser min dag ut såhär:
.
- Kliva upp och göra frukost som äts i soffan framför tv:n
- Duscha
- Hämta posten
- Se på tv/film
- Dricka te och vitamintjosan
- Äta någon middag
- Se på tv/film
- Sova
Så späckad är min sjukdag i morgon.


Åh jag kan tänka mig att du blev besviken! Det hade jag också blivit, haha :)



Usch ja, denna onda cirkel! måtte det vara dax för dom att komma hem för gott snart..



Hoppas du mår bättre idagm trots att T inte är hemma och tar hand om dig :S



Kramar

2010-09-20 // 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback