Söndag

Aaaah söndag är nog den skönaste dagen på hela veckan, just för att man inte behöver göra nått. Sen är det ju piss att det är dagen innan måndag men what to do?
.
Jag o Karro gick ut själva igår men kul hade vi! Vi dansade konstant hela natten, så jävla kul. Bra musik för en gångs skull också dock kändes det som den bara gick runt runt. Det började med att jag absolut inte kunde bestämma mig om jag ville ut eller inte, hela dagen igår så velade jag fram o tillbaka. Men K hoppade in i duschen hemma hos sig o sen åkte vi hem till mig där velandet fortsatte, men efter ett samtal till Sara om att hon o Oskar skulle komma ner till mig o vara vårt sällskap så gick de undan. Innan dom kommit hade jag och K bytt kläder o börjat fixa med smink o håret. Någonstans i samtalet med Sara så blev de alltså bestämt att jag o K skulle ut. Klockan var runt halv åtta då vi äntligen kom överens om att vi skulle ut, så åkte vi väl till stan så vi var nere till 22.30. Först var de dött men fy tusan va mkt folk det blev sen, jag o K slungades hit o dit på dansgolvet, man kunde knappt röra sig då de var som mest folk uppe o dansade :P Hade iaf jätte skoj.
.
Ska åka in till Långsele sen med Sara Oskar o Karro så ska vi äta pizza, mumma! Kanske lite karra med, film ikväll lär de bli :)
.
18 dagar kvar, gosh va tiden går långsamt..


mycket bra kväll igår gumman :)

2010-09-26 // 12:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback