Onsdag

Yes, då var min sista dag med stängning denna vecka klar, bara 10-16 i morgon sen har jag heeeelg! Wihooo! Så jäkla skönt att ha 3 dagars ledig helg, wonderbar!
.
Efter jobbet i morgon ska jag nog på systemet o inhandla en flarra vin till helgens bravader. Ska bli skoj, vi blir ett litet gäng som ska ut o äta först o sen gå ut, me like! Vi kommer vara den underbara trion på utgången iaf, jag Sofie o Karro, kan de bli bättre? Ne det är det ultimata, finns ingen gång då vi tre har varit ut som jag kan säga att det varit dåligt. Så det ska bli skit skoj.
.
Har varit lite ös på jobbet denna vecka, riktigt roligt måste jag säga. Kul att folk insett att dom behöver vinterskor nu.
.
Jag har inhandlat en jacka idag, inte världens tjockaste men en tjocktröja under så bör jag kanske överleva vintern iaf. Är galet nöjd med den iaf o för att inte tala om de nya skorna :) Matchar perfekt! Nu fattas det bara vantar, mössa o halsduk sen är vinter outfiten fullständig!
.
I morse fick jag skrapa rutorna på bilen, galet kallt om fingrarna vill jag lova. Sen att sätta sig i den var en kamp i sig, kallt kallt kallt! Hugga, vintern är nära nu. Halt på vägen har det även börjat bli.. Baah varför kan det inte vara sommar året runt? Det hade jag gillat! Eller iaf skippat vintern.
.
Fick kläderna som jag beställde från Hm idag, allt passade, gissa om jag blev glad?!
.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen o sen sova tror jag.


Vad fin din blogg har blivit :)



Åh jag längtar till jag också får skrapa rutorna på bilen :) Fast det är klart, då är det kaaaaallt :/

Men å andra sidan så är dte ju ett tecken på att våra pojkar kommer hem snart. Och det tycker jag om! :D



Hoppas du har en bra dag idag!

Kram

2010-09-30 // 11:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback